Är du redo att göra skillnad?

Anta utmaningen och bli en del av vårt gäng som brinner för förändring och utveckling!

Vill du vara med och bygga ett nytt, unikt och modernt bolag inom fastighetsförvaltning?

På Novi har vi olika åldrar, bakgrunder, erfarenheter och personligheter. Vi kommer från olika företag och branscher och har olika lång erfarenhet från arbetslivet. Alla är vi olika men har en sak gemensamt – vi brinner för att göra våra kunder nöjda!

För att vi ska lyckas med detta har vi hela tiden ett stort engagemang i det vi gör och vi bryr oss om. Vi har ett starkt affärsmässigt fokus med sikte på att alla parter i en affär ska känna sig som vinnare och sist men inte minst så är vi nyfikna och ser värdet av att hela tiden lära nytt.

Är du redo att göra skillnad? Har du tålamod att arbeta i ett företag med utpräglad entreprenörsanda i stark tillväxt? Är du engagerad, nyfiken och ödmjuk? Om så är fallet – skicka ett mail till jagvillhajobbet@novire.se och berätta om dig själv och varför du bör bli en av oss.

Teknisk förvaltare

Novi Real Estate söker en driven och engagerad teknisk förvaltare till Malmö

För dig som brinner för teknik, fastigheter, människor och utveckling – här är en unik möjlighet att få vara med i ett entreprenörsdrivet förvaltningsbolag och bygga upp vår verksamhet i Skåne.

På uppdrag av Novi Real Estate söker Isaksson Rekrytering & Bemanning en driven och engagerad teknisk förvaltare med uppgiften att förvalta våra fastigheter men även bygga förvaltningsorganisation i Skåne med placering i Malmö.

 

Arbetsuppgifter:

Som teknisk förvaltare arbetar du tillsammans med teamet i Göteborg och har fokus på samtliga teknik- och projektfrågeställningar rörande fastigheterna i aktuell fastighetsportfölj som initialt främst består av bostäder.

Du ansvarar för upprättande av budget, prognos och affärsplaner avseende teknik och underhållsprojekt samt ansvarar för uppföljning av hela kostnadssidan. Ansvaret omfattar även att löpande tillse att gällande myndighetskrav efterlevs. Du har daglig kontakt med hyresgäster och du har ansvar för upphandling och styrning av underentreprenörer.

 

Erfarenhet

Vi söker dig som har ett brinnande intresse för teknisk förvaltning, har goda kunskaper inom fastighetsdrift och har arbetat med underhållsprojekt, energifrågor, upphandlingar samt har förhandlingsvana. Vi ser gärna att du har en relevant teknisk högskoleutbildning eller KY-utbildning.

 

Personliga egenskaper

Som person är du självgående och har ett personligt driv. Din roll innebär både ett självständigt arbete samt att du har många olika kontaktytor, både internt och externt, och det är därför viktigt att du har god social förmåga och lätt för att samarbeta. Tjänsten är en tillsvidareanställning. Då resor förekommer är körkort ett krav.

 

Vi erbjuder

På Novi brinner vi för förvaltning och utveckling av både människor, bolag och fastigheter. Vi vill utveckla en bransch som behöver utvecklas, vilket kräver entreprenörskap, engagemang, affärsmässighet och nyfikenhet, något som både Novis ägare, ledning och medarbetare präglas av.

Hos oss på Novi kommer du vara en del av ett högpresterande team med ett nära och prestigelöst samarbete både internt och med våra kunder. Du kommer vara del av ett växande, nytänkande bolag där alla medarbetare gör skillnad. Novi karaktäriseras av ett stort engagemang och öppet klimat där alla får vara med och bidra och där idéer och kompetenser tas tillvara. Vi tar ansvar för våra kunder, affärer och varandra och har ett starkt affärsmässigt fokus, hög kvalitetsmedvetenhet och integritet. Vi ser värdet av att hela tiden lära nytt.

 

Om Novi Real Estate

Novi Real Estate erbjuder tjänster inom externförvaltning av fastigheter med huvudkontor på Blasieholmen i centrala Stockholm och regionkontor i centrala Göteborg. Vi är fastighetsförvaltaren som gör saker lite annorlunda, på ett nytänkande sätt – genom att skapa nya lösningar, formade efter det våra uppdragsgivare och hyresgästkunder behöver. Vi är lokala, snabbfotade och personliga. Vi bejakar och experimenterar med ny teknik. Med smarta lösningar kan vi optimera de hus vi förvaltar och ge våra kunder den allra bästa servicen.

 

För mer information och ansökan

I denna rekrytering samarbetar Novi med Isaksson Rekrytering & Bemanning AB. Välkommen med din ansökan redan idag då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. För att ansöka klickar du här: Isaksson Rekrytering

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sophie Åhlander på 072 300 08 92

 

Välkommen med din ansökan!

 

Kundansvarig bostadsförvaltare

Novi Real Estate söker en Kundansvarig bostadsförvaltare

Vi söker dig med ett brinnande intresse för att skapa och utveckla goda relationer och affärer med människan i centrum

 

Om rollen

Brinner du för bostadsförvaltning, att hålla högsta kvalitet i leveransen samt att jobba proaktivt och nära dina kunder? Är du dessutom affärsmässig och har ett starkt eget driv är du som klippt och skuren för rollen hos oss på Novi.

I rollen som Kundansvarig driver och utvecklar du pågående kunduppdrag och skapar goda samarbeten. Du ansvarar för ett eller flera av våra förvaltningsuppdrag för både svenska och utländska fastighetsägare/investerare. Du arbetar metodiskt och proaktivt för att nå samt överträffa kundens krav och önskemål om utveckling och optimering av fastigheternas driftnetto. Du har förmåga att skapa engagemang både internt och externt och att vara en kvalificerad rådgivare åt våra kunder, så att de kan fatta rätt beslut för sin affär.

Som Förvaltare har du även ett helhetsansvar för fastigheterna i dina uppdrag. Du ansvarar för driftnettot, ekonomisk rapportering, budget, prognos och affärsplaner samt för att identifiera och initiera utveckling och förbättringar. Du har det affärsmässiga ansvaret och relationen till hyresgästerna och du sköter hyresfrågor, avtal, omförhandlingar, uthyrningar och uppsägningar i samarbete med ett team kopplat till dina uppdrag.

Som Kundansvarig förvaltare har du en nära samverkan med övriga avdelningar och leder teamet i respektive uppdrag och kring fastigheterna i syfte att nå uppställda mål. Du kommer att ingå i vårt förvaltningsteam i Stockholm och rapporterar till Förvaltningschefen i Novi. Tjänsten är en tillsvidareanställning och placerad i centrala Stockholm.

 

Erfarenhet och kompetens

Du har gedigen erfarenhet av bostads- och affärsdriven fastighetsförvaltning. Erfarenhet av budget- och prognosarbete för fastighetsportföljer samt kunskaper om investeringsbeslut. Du har utmärkta kunskaper i fastighets- och hyresrätt primärt avseende bostäder samt mycket god erfarenhet av hyressättning på hyresbostäder och god förhandlingsvana. Erfarenhet av arbetsledning av team samt kompetens inom det kommersiella segmentet är meriterande. Erfarenhet av att utveckla och förbättra processer, metoder och kvalitetsarbete är önskvärt. Du är civilekonom eller civilingenjör från samhällsbyggnad/lantmäteri eller har annan likvärdig utbildning. Du behärskar engelska obehindrat i tal och skrift och är bekväm med att helt och hållet kommunicera på engelska. Du har goda datakunskaper och är van vid att arbeta med digitala och mobila IT-verktyg.

 

Personliga egenskaper

För att trivas och lyckas i rollen behöver du ha/vara:

  • Affärsmässigt sinne och en hög servicekänsla
  • Förmåga att generera resultat samt bygga långsiktiga, relationer
  • Stark egen drivkraft och stort engagemang
  • Strukturerad och organiserad
  • Noggrann, självständig och ansvarstagande
  • Förmåga att informera och kommunicera på ett tydligt sätt till olika målgrupper
  • God social förmåga och en tydlig lagspelare som hanterar många olika situationer och personer
  • Ödmjuk och hög integritet
  • Entreprenöriell förmåga

 

Vi erbjuder

På Novi brinner vi för förvaltning och utveckling av både människor, bolag och fastigheter. Vi vill utveckla en bransch som behöver utvecklas, vilket kräver entreprenörskap, engagemang, affärsmässighet och nyfikenhet, något som både Novis ägare, ledning och medarbetare präglas av.

Hos oss på Novi kommer du vara en del av ett högpresterande team med ett nära och prestigelöst samarbete både internt och med våra kunder. Du kommer vara del av ett växande, nytänkande bolag där alla medarbetare gör skillnad. Novi karaktäriseras av ett stort engagemang och öppet klimat där alla får vara med och bidra och där idéer och kompetenser tas tillvara. Vi tar ansvar för våra kunder, affärer och varandra och har ett starkt affärsmässigt fokus, hög kvalitetsmedvetenhet och integritet. Vi ser värdet av att hela tiden lära nytt.

Novi har huvudkontor på Blasieholmen i centrala Stockholm och regionkontor i centrala Göteborg. Läs mer på www.novire.se

 

För mer information och ansökan

För mer information om tjänsten kontakta Suzanne Tingwall på tel: 010-33 11 319. Vi kommer att läsa ansökningar löpande varför vi ber dig att ansöka tjänsten snarast. Ansök tjänsten på: jagvillhajobbet@novire.se

Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. När du ansöker till oss godkänner du att vi behandlar dina personuppgifter enligt GDPR och vår integritetspolicy. Mer information finns att läsa på vår hemsida: https://novire.se/gdpr/

 

Välkommen med din ansökan!

Novi Real Estate erbjuder tjänster inom externförvaltning av fastigheter.  Vi är en ny aktör som med stabila och finansiellt starka ägare som tillför kompetens och kunskap till branschen. Ambitionen är att utveckla Novi till en långsiktig och konkurrenskraftig aktör på förvaltningsmarknaden. Våra ägare och partners har lång erfarenhet av att utveckla uppdrag, organisationer och bolag. Detta ger oss en stabil plattform att bygga vidare på.

På Novi brinner vi för utveckling av både människor, bolag och fastigheter. Vi vill utveckla en bransch som behöver utvecklas. Detta kräver entreprenörskap, engagemang, affärsmässighet och nyfikenhet, något som både Novis ägare, ledning och medarbetare präglas av.

Novi har huvudkontor på Blasieholmen i centrala Stockholm och regionkontor i centrala Göteborg.

 

Läs mer på www.novire.se

Uthyrare

Novi Real Estate söker en affärsmässig och säljinriktad uthyrare med förhandlingsvana!

 

Vill du arbeta i ett företag där du får en mix av glada skratt, tuffa förhandlingar, mänskliga möten och vassa kollegor?

 

Som uthyrare på Novi kommer du att ansvara för uthyrning av attraktiva lokaler i centrala Stockholm samt Mälardalen. Du driver ett tätt och framgångsrikt samarbete med dina kollegor inom uthyrning likväl som med kollegorna på förvaltning och projekt/teknik.

I rollen som uthyrare krävs proaktivt och uppsökande arbete för att identifiera passande hyresgäster. Du analyserar och säkerställer lokalens förutsättningar för att hyras ut. Visar lokaler, förhandlar med intressenter och driver uthyrningsprocessen effektivt framåt.

Du ansvarar för att ta fram marknadsföringsaktiviteter för respektive objekt och samråder med förvaltare om lämpliga lokalanpassningar och strategier. Du håller dig uppdaterad med hyresmarknaden avseende hyresnivåer, vakanser, trender samt håller löpande kontakt med företag verksamma inom tenant representation och mäklare.

I arbetet ingår också att löpande registrering och uppdatering av CRM-program samt att bistå förvaltare vid omförhandling och i samband med budgetarbete.

Vi lägger stor vikt vid arbetet med att upprätthålla goda relationer med intressenter och framtida kunder.

 

Kompetens och erfarenhet

Du har fastighetsmäklarutbildning, utbildning inom lantmäteri, ekonomi eller liknande och erfarenhet av kontorsuthyrning i Stockholm. Du har god förhandlingsvana och erfarenhet av hyresförhandlingar. Du bör ha kunskaper i och förståelse för investeringskalkyler, ekonomi och kunskaper i hyresjuridik.

 

Personliga egenskaper

Som person är du strukturerad, har högt driv och ett affärsmässigt tänkande samt att du tydligt kan identifiera dig med våra värdeord Entreprenörskap, Engagemang, Affärsmässighet och Nyfikenhet.

Du har mycket god social och kommunikativ förmåga och du är bra på att samarbeta – en riktig team-player! För att trivas i rollen bör du ha stort intresse för sälj och marknadsföring och för fastigheter och fastighetsutveckling.

 

Vi erbjuder

På Novi brinner vi för förvaltning och utveckling av både människor, bolag och fastigheter. Vi vill utveckla en bransch som behöver utvecklas, vilket kräver entreprenörskap, engagemang, affärsmässighet och nyfikenhet, något som både Novis ägare, ledning och medarbetare präglas av.

Hos oss på Novi kommer du vara en del av ett högpresterande team med ett nära och prestigelöst samarbete både internt och med våra kunder. Du kommer vara del av ett växande, nytänkande bolag där alla medarbetare gör skillnad. Novi karaktäriseras av ett stort engagemang och öppet klimat där alla får vara med och bidra och där idéer och kompetenser tas tillvara. Vi tar ansvar för våra kunder, affärer och varandra och har ett starkt affärsmässigt fokus, hög kvalitetsmedvetenhet och integritet. Vi ser värdet av att hela tiden lära nytt.

 

För mer information och ansökan

Tjänsten är en tillsvidareanställning och är placerad på vårt huvudkontor på Blasieholmen i Stockholm. Vill du veta mer om tjänsten – kontakta HR-ansvarig Suzanne Tingwall på 010-33 11 319 eller uthyrningschef Fredrik Lindén på 010-331 13 40. Ansökan skickar du genast till: jagvillhajobbet@novire.se

 

Välkommen med din ansökan!

 

Novi Real Estate erbjuder tjänster inom externförvaltning av fastigheter.  Vi är en ny aktör som med stabila och finansiellt starka ägare som tillför kompetens och kunskap till branschen. Ambitionen är att utveckla Novi till en långsiktig och konkurrenskraftig aktör på förvaltningsmarknaden. Våra ägare och partners har lång erfarenhet av att utveckla uppdrag, organisationer och bolag. Detta ger oss en stabil plattform att bygga vidare på.

På Novi brinner vi för utveckling av både människor, bolag och fastigheter. Vi vill utveckla en bransch som behöver utvecklas. Detta kräver entreprenörskap, engagemang, affärsmässighet och nyfikenhet, något som både Novis ägare, ledning och medarbetare präglas av.

Novi har huvudkontor på Blasieholmen i centrala Stockholm och regionkontor i centrala Göteborg.

Läs mer på www.novire.se

Kommersiell förvaltare

Kommersiell förvaltare till Stockholm

Vill du arbeta i ett företag där du får en mix av glada skratt, tuffa förhandlingar, mänskliga möten och vassa kollegor?

Kommersiell förvaltare

Vi söker en proaktiv, strukturerad och ansvarstagande kommersiell förvaltare med ett stort personligt driv, engagemang och affärsmässighet. Du kommer att ingå i vårt förvaltningsteam i Stockholm där du antingen arbetar i ett stort kunduppdrag eller med flera av våra andra förvaltningsuppdrag.

Som kommersiell förvaltare på Novi Real Estate har du ett helhetsansvar för din fastighetsportfölj. Det innebär bland annat att du ansvarar för driftnettot, ekonomisk rapportering, budget, prognos och affärsplaner. Du identifierar och initierar utveckling och förbättringar. Du har affärsmässigt ansvar och skapar goda relationer till hyresgäster, sköter hyresfrågor, avtal, omförhandlingar och uppsägningar etc. Som förvaltare leder du teamet kring fastigheterna i syfte att nå uppställda mål.

Kompetens och erfarenhet

Du bör ha högskoleutbildning inom lantmäteri, ekonomi, teknik eller motsvarande och flera års erfarenhet av kommersiell fastighetsförvaltning (kontor, butiker etc). Du har god förhandlingsvana och erfarenhet av självständiga hyresförhandlingar. Du bör ha kunskaper i och förståelse för investeringskalkyler och ekonomi samt goda kunskaper i hyresjuridik.

Som person behöver du vara noggrann, självständig och ansvarstagande. Du är ödmjuk och har hög integritet. Din roll innebär att du har många olika kontaktytor, både internt och externt, och det är därför viktigt att du har god social förmåga och lätt för att samarbeta. Du har ett affärsmässigt sinne och en hög servicekänsla och du bör även vara en kommunikativ person med god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på såväl svenska som engelska. Du har goda datakunskaper och är van vid att arbeta med digitala och mobila IT-verktyg.

Vi erbjuder

På Novi brinner vi för förvaltning och utveckling av både människor, bolag och fastigheter. Vi vill utveckla en bransch som behöver utvecklas, vilket kräver entreprenörskap, engagemang, affärsmässighet och nyfikenhet, något som både Novis ägare, ledning och medarbetare präglas av.

Hos oss på Novi kommer du vara en del av ett högpresterande team med ett nära och prestigelöst samarbete både internt och med våra kunder. Du kommer vara del av ett växande, nytänkande bolag där alla medarbetare gör skillnad. Novi karaktäriseras av ett stort engagemang och öppet klimat där alla får vara med och bidra och där idéer och kompetenser tas tillvara. Vi tar ansvar för våra kunder, affärer och varandra och har ett starkt affärsmässigt fokus, hög kvalitetsmedvetenhet och integritet. Vi ser värdet av att hela tiden lära nytt.

 

För mer information och ansökan

Tjänsten är en tillsvidareanställning och är placerad på vårt huvudkontor på Blasieholmen i Stockholm. Vill du veta mer om tjänsten – kontakta HR-ansvarig Suzanne Tingwall på 010-33 11 319 eller förvaltningschef Kinga Kinnunen på 010-331 13 02. Ansökan skickar du genast till: jagvillhajobbet@novire.se

 

Välkommen med din ansökan!

 

Avtalsadministratör

Novi söker en proffsig avtalsadministratör!

Om Novi Real Estate

Novi Real Estate erbjuder tjänster inom externförvaltning av fastigheter med huvudkontor på Blasieholmen i centrala Stockholm och regionkontor i centrala Göteborg. Vi är fastighetsförvaltaren som gör saker lite annorlunda, på ett nytänkande sätt. Genom att skapa nya lösningar, formade efter det våra uppdragsgivare och hyresgästkunder behöver. Vi är lokala, snabbfotade och personliga. Bejakar och experimenterar med ny teknik. Med smarta lösningar kan vi optimera de hus vi förvaltar och ge våra kunder den allra bästa servicen.

 

Ansvarsområde och uppgifter. Som avtalsadministratör har du en central roll och du arbetar i gränslandet mellan förvaltning och ekonomi. Du har ett nära samarbete främst med våra bostadsförvaltare, kommersiella förvaltare och uthyrare men även med andra avdelningar. Du ansvarar för att skapa, registrera och administrera hyresavtal för både bostäder och lokaler samt säkerställer att hyresavtalen är utformade på ett korrekt sätt. För rätt person kan det finnas möjlighet att ta ett teamledaransvar för administratörsgruppen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

✓ Skapa och registrera hyresavtal samt administration av dessa såsom scanning och arkivering
✓ Upprätta uppsägningsunderlag till hyresavtal samt bevaka ärenden i hyresnämnden
✓ Vara delaktig i rapportering av avtalsstrukturer, statistik och prognoser
✓ Ombesörja och säkerställa korrekt hyresavisering till kunder
✓ Kundkontakt via mail och telefon vid frågor om hyresavtal
✓ Årlig avräkning av omsättningshyror, fastighetsskatt samt drifttillägg
✓ Vara bostadsförvaltaren behjälplig med att hantera uthyrningsärenden i samarbete med bostadsförmedlingen eller egen kö, ansökningar om bostadsbyten och om andrahandsuthyrning
✓ I samarbete med bostadsförvaltaren bevaka och hantera otillåtna andrahandsuthyrningar.
✓ Egenkontroller

Kvalifikationer och erfarenhet
För att trivas i rollen bör du ha eftergymnasial utbildning och erfarenhet av liknande roller där du hanterat avtalsfrågor. Det är meriterande om du har kunskaper inom hyresjuridik på både bostadsområdet och för lokaler. Du behärskar MS Office paketet samt Property Management (tidigare Fastnet) obehindrat samt relaterade system såsom fastighets- och avtalssystem. Utöver detta bör du ha erfarenhet av att utveckla och förbättra processer, metoder och kvalitetsarbete. Du talar och skriver svenska obehindrat och har inga problem
med att använda engelska när det så behövs.

Personliga egenskaper
Du är en person med en professionell inställning och integritet. Du bör ha god social kompetens och samarbetsförmåga och du är kvalitetsorienterad, kundinriktad och affärsmässig. Du är initiativrik, resultatorienterad och har ett noggrant och förvaltande arbetssätt med god förmåga att prioritera och planera
ditt arbete. Du är jordnära och trygg i dig själv med stor ödmjukhet och du trivs i miljöer med omväxlande tempo och arbetsuppgifter.

Vi erbjuder
På Novi brinner vi för förvaltning och utveckling av både människor, bolag och fastigheter. Vi vill utveckla en bransch som behöver utvecklas, vilket kräver entreprenörskap, engagemang, affärsmässighet och nyfikenhet,
något som både Novis ägare, ledning och medarbetare präglas av.
Hos oss på Novi kommer du vara en del av ett högpresterande team med ett nära och prestigelöst samarbete både internt och med våra kunder. Du kommer vara del av ett växande, nytänkande bolag där alla medarbetare gör skillnad. Novi karaktäriseras av ett stort engagemang och öppet klimat där alla får vara med och bidra och där idéer och kompetenser tas tillvara. Vi tar ansvar för våra kunder, affärer och varandra och har ett starkt affärsmässigt fokus, hög kvalitetsmedvetenhet och integritet. Vi ser värdet av att hela tiden lära nytt.

 

För mer information och ansökan

Ansökan skickar du snarast möjligt till jagvillhajobbet@novire.se vid frågor kontakta Suzanne Tingwall, HRansvarig, 010-33 11 319 eller via mail ovan.

 

Välkommen med din ansökan!

 

Här presenteras löpande de tjänster vi söker

På Novi har vi ett stort engagemang för fastigheter, förvaltning och affärer! Här presenterar vi löpande de tjänster som är aktuella just nu.

Du är alltid välkommen att spontant skicka ditt intresse till jagvillhajobbet@novire.se.

Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. När du ansöker till oss godkänner du att vi behandlar dina personuppgifter enligt GDPR och vår integritetspolicy. Mer information finns att läsa på vår hemsida: https://novire.se/gdpr/

Välkommen med din ansökan!

Har du allmänna frågor? Kontakta oss här.

Serviceanmälan