Är du redo att göra skillnad?

Anta utmaningen och bli en del av vårt gäng som brinner för förändring och utveckling!

Vill du vara med och bygga ett nytt, unikt och modernt bolag inom fastighetsförvaltning?

På Novi har vi olika åldrar, bakgrunder, erfarenheter och personligheter. Vi kommer från olika företag och branscher och har olika lång erfarenhet från arbetslivet. Alla är vi olika men har en sak gemensamt – vi brinner för att göra våra kunder nöjda!

För att vi ska lyckas med detta har vi hela tiden ett stort engagemang i det vi gör och vi bryr oss om. Vi har ett starkt affärsmässigt fokus med sikte på att alla parter i en affär ska känna sig som vinnare och sist men inte minst så är vi nyfikna och ser värdet av att hela tiden lära nytt.

Är du redo att göra skillnad? Har du tålamod att arbeta i ett företag med utpräglad entreprenörsanda i stark tillväxt? Är du engagerad, nyfiken och ödmjuk? Om så är fallet – skicka ett mail till jagvillhajobbet@novire.se och berätta om dig själv och varför du bör bli en av oss.

Kundekonom

Novi Real Estate söker en engagerad och erfaren kundekonom till huvudkontoret i Stockholm

Vi söker en engagerad, erfaren och ansvarsfull kundekonom till våra kunduppdrag. Som kundekonom hos oss har du huvudansvar för den löpande redovisningen för respektive kund. I vissa uppdrag kommer du även att lägga viss tid på att utveckla processer och strukturer. Då vi är ett relativt ungt bolag erbjuds du en unik möjlighet att vara med i tidigt skede i en växande förvaltningsverksamhet och i ett entreprenörsdrivet företag.

Ansvarsområde och uppgifter
Som kundekonom agerar du i gränssnittet mellan ekonomi och förvaltning och ansvarar för och arbetar huvudsakligen med följande områden:

  • Löpande redovisning
  • Bokslut
  • Koncernredovisning
  • Rapporter
  • Årsredovisning
  • Inkomstdeklaration
  • Administration
  • Förvärv av bolag/fastighet
  • Avyttring av bolag/fastighet
  • Arbete i ekonomi- och fastighetssystem
  • Projektredovisning

Kvalifikationer och erfarenhet
Vi söker dig som är civilekonom eller liknande och har gedigna kunskaper i och praktisk erfarenhet av löpande redovisning. Erfarenhet från revisions-/redovisningsbyrå eller är önskvärt och erfarenhet från fastighetsbranschen är ett starkt önskemål. Du är van att arbeta i en verksamhetsnära roll med många kontaktytor i organisationen, både mot ekonomi och mot övrig verksamhet. Du har avancerade kunskaper i Excel, mycket goda kunskaper i affärs- och ekonomisystem och gärna erfarenhet av koncernredovisning och redovisning enligt samtliga regelverk (K2, K3, RFR2 och IFRS). Mycket goda systemkunskaper är ett krav och kunskaper i Unit4 Business World (fd Agresso) är meriterande. Du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift både i svenska och engelska.

Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen är det viktigt att du är ansvarstagande och självgående samt en mycket noggrann, strukturerad och resultatorienterad person. Du strävar alltid efter att effektivisera ditt arbete och leverera med hög kvalité. Du får energi av att arbeta i ett entreprenöriellt klimat och trivs med högt tempo i en föränderlig miljö. Du är jordnära, professionell och social och gillar att samarbeta med andra såväl som att jobba enskilt.

 För mer information och ansökan

Ansökan skickar du snarast möjligt till jagvillhajobbet@novire.se. Vi behandlar ansökningarna löpande.

Vid frågor kontakta Suzanne Tingwall, HR-chef, 010-33 11 319 eller via mail ovan.

 

Välkommen med din ansökan!

Kommersiell förvaltare

Kommersiell förvaltare till Stockholm

Vill du arbeta i ett företag där du får en mix av glada skratt, tuffa förhandlingar, mänskliga möten och vassa kollegor?

Kommersiell förvaltare

Vi söker en proaktiv, strukturerad och ansvarstagande kommersiell förvaltare med ett stort personligt driv, engagemang och affärsmässighet. Du kommer att ingå i vårt förvaltningsteam i Stockholm där du antingen arbetar i ett stort kunduppdrag eller med flera av våra andra förvaltningsuppdrag.

Som kommersiell förvaltare på Novi Real Estate har du ett helhetsansvar för din fastighetsportfölj. Det innebär bland annat att du ansvarar för driftnettot, ekonomisk rapportering, budget, prognos och affärsplaner. Du identifierar och initierar utveckling och förbättringar. Du har affärsmässigt ansvar och skapar goda relationer till hyresgäster, sköter hyresfrågor, avtal, omförhandlingar och uppsägningar etc. Som förvaltare leder du teamet kring fastigheterna i syfte att nå uppställda mål.

Kompetens och erfarenhet

Du bör ha högskoleutbildning inom lantmäteri, ekonomi, teknik eller motsvarande och flera års erfarenhet av kommersiell fastighetsförvaltning (kontor, butiker etc). Du har god förhandlingsvana och erfarenhet av självständiga hyresförhandlingar. Du bör ha kunskaper i och förståelse för investeringskalkyler och ekonomi samt goda kunskaper i hyresjuridik.

Som person behöver du vara noggrann, självständig och ansvarstagande. Du är ödmjuk och har hög integritet. Din roll innebär att du har många olika kontaktytor, både internt och externt, och det är därför viktigt att du har god social förmåga och lätt för att samarbeta. Du har ett affärsmässigt sinne och en hög servicekänsla och du bör även vara en kommunikativ person med god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på såväl svenska som engelska. Du har goda datakunskaper och är van vid att arbeta med digitala och mobila IT-verktyg.

Vi erbjuder

På Novi brinner vi för förvaltning och utveckling av både människor, bolag och fastigheter. Vi vill utveckla en bransch som behöver utvecklas, vilket kräver entreprenörskap, engagemang, affärsmässighet och nyfikenhet, något som både Novis ägare, ledning och medarbetare präglas av.

Hos oss på Novi kommer du vara en del av ett högpresterande team med ett nära och prestigelöst samarbete både internt och med våra kunder. Du kommer vara del av ett växande, nytänkande bolag där alla medarbetare gör skillnad. Novi karaktäriseras av ett stort engagemang och öppet klimat där alla får vara med och bidra och där idéer och kompetenser tas tillvara. Vi tar ansvar för våra kunder, affärer och varandra och har ett starkt affärsmässigt fokus, hög kvalitetsmedvetenhet och integritet. Vi ser värdet av att hela tiden lära nytt.

 

För mer information och ansökan

Tjänsten är en tillsvidareanställning och är placerad på vårt huvudkontor på Blasieholmen i Stockholm. Vill du veta mer om tjänsten – kontakta HR-ansvarig Suzanne Tingwall på 010-33 11 319 eller förvaltningschef Kinga Kinnunen på 010-331 13 02. Ansökan skickar du genast till: jagvillhajobbet@novire.se

 

Välkommen med din ansökan!

 

Här presenteras löpande de tjänster vi söker

På Novi har vi ett stort engagemang för fastigheter, förvaltning och affärer! Här presenterar vi löpande de tjänster som är aktuella just nu.

Du är alltid välkommen att spontant skicka ditt intresse till jagvillhajobbet@novire.se.

Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. När du ansöker till oss godkänner du att vi behandlar dina personuppgifter enligt GDPR och vår integritetspolicy. Mer information finns att läsa på vår hemsida: https://novire.se/gdpr/

Välkommen med din ansökan!

Har du allmänna frågor? Kontakta oss här.

Serviceanmälan