Är du redo att göra skillnad?

Anta utmaningen och bli en del av vårt gäng som brinner för förändring och utveckling!

Vill du vara med och bygga ett nytt, unikt och modernt bolag inom fastighetsförvaltning?

På Novi har vi olika åldrar, bakgrunder, erfarenheter och personligheter. Vi kommer från olika företag och branscher och har olika lång erfarenhet från arbetslivet. Alla är vi olika men har en sak gemensamt – vi brinner för att göra våra kunder nöjda!

För att vi ska lyckas med detta har vi hela tiden ett stort engagemang i det vi gör och vi bryr oss om. Vi har ett starkt affärsmässigt fokus med sikte på att alla parter i en affär ska känna sig som vinnare och sist men inte minst så är vi nyfikna och ser värdet av att hela tiden lära nytt.

Är du redo att göra skillnad? Har du tålamod att arbeta i ett företag med utpräglad entreprenörsanda i stark tillväxt? Är du en engagerad, nyfiken och ödmjuk? Om så är fallet – skicka ett mail till jagvillhajobbet@novire.se och berätta om dig själv och varför du bör bli en av oss.

Kundansvarig fastighetsförvaltare

Vi söker dig med ett brinnande intresse för att skapa och utveckla goda relationer och affärer!

Kundansvarig fastighetsförvaltare

Brinner du för förvaltning, att hålla högsta kvalitet i leveransen samt att jobba proaktivt och nära dina kunder? Är du dessutom affärsmässig och har ett starkt eget driv är du som klippt och skuren för rollen hos oss på Novi. I rollen som Kundansvarig driver och utvecklar du pågående kunduppdrag och skapar goda samarbeten. Du ansvarar för ett eller flera av våra förvaltningsuppdrag för både svenska och utländska fastighetsägare/investerare. Du arbetar metodiskt och proaktivt för att nå samt överträffa kundens krav och önskemål om utveckling och optimering av fastigheternas driftnetto. Du har förmåga att skapa engagemang både internt och externt och att vara en kvalificerad rådgivare åt våra kunder, så att de kan fatta rätt beslut för sin affär.

Som förvaltare har du även ett helhetsansvar för fastigheterna i dina uppdrag. Du ansvarar för driftnettot, ekonomisk rapportering, budget, prognos och affärsplaner samt för att identifiera och initiera utveckling och förbättringar. Du har det affärsmässiga ansvaret och relationen till hyresgästerna och du sköter hyresfrågor, avtal, omförhandlingar, uthyrningar och uppsägningar.

Som Kundansvarig förvaltare har du en nära samverkan med övriga avdelningar och leder teamet i respektive uppdrag och kring fastigheterna i syfte att nå uppställda mål. Du kommer att ingå i vårt förvaltningsteam i Stockholm och rapporterar till Förvaltningschefen i Novi. Tjänsten är en tillsvidareanställning och placerad i centrala Stockholm.

 

Kompetens och erfarenhet

Du har minst 5 års erfarenhet av kommersiell och affärsdriven fastighetsförvaltning eller delvis från likvärdiga roller. Erfarenhet av budget- och prognosarbete för fastighetsportföljer samt kunskap om investeringsbeslut. Du har utmärkta kunskaper i fastighets- och hyresrätt samt mycket god förhandlingsvana. Erfarenhet av arbetsledning av team samt kompetens inom butiks- och bostadssegmenten är meriterande. Du är civilekonom eller civilingenjör från samhällsbyggnad/lantmäteri eller har annan likvärdig utbildning. Du behärskar engelska obehindrat i tal och skrift.

 

Personliga egenskaper

För att trivas och lyckas i rollen behöver du ha/vara:

  • Affärsmässigt sinne och en hög servicekänsla
  • Förmåga att generera resultat samt bygga långsiktiga, relationer
  • Stark egen drivkraft och stort engagemang
  • Strukturerad och organiserad
  • Noggrann, självständig och ansvarstagande
  • Förmåga att informera och kommunicera på ett tydligt sätt till olika målgrupper internt och externt
  • God social förmåga och en tydlig lagspelare som hanterar många olika situationer och personer
  • Ödmjuk och hög integritet
  • Entreprenöriell förmåga
  • Goda datakunskaper och är van vid att arbeta med digitala och mobila IT-verktyg
  • Bekväm med att helt och hållet kommunicera på engelska i både tal och skrift

 

Vi erbjuder

På Novi brinner vi för förvaltning och utveckling av både människor, bolag och fastigheter. Vi vill utveckla en bransch som behöver utvecklas, vilket kräver entreprenörskap, engagemang, affärsmässighet och nyfikenhet, något som både Novis ägare, ledning och medarbetare präglas av.

Hos oss på Novi kommer du vara en del av ett högpresterande team med ett nära och prestigelöst samarbete både internt och med våra kunder. Du kommer vara del av ett växande, nytänkande bolag där alla medarbetare gör skillnad. Novi karaktäriseras av ett stort engagemang och öppet klimat där alla får vara med och bidra och där idéer och kompetenser tas tillvara. Vi tar ansvar för våra kunder, affärer och varandra och har ett starkt affärsmässigt fokus, hög kvalitetsmedvetenhet och integritet. Vi ser värdet av att hela tiden lära nytt.

Novi har huvudkontor på Blasieholmen i centrala Stockholm och regionkontor i centrala Göteborg. Läs mer på www.novire.se

För mer information och ansökan

För mer information om tjänsten kontakta Suzanne Tingwall på tel: 010-33 11 319. Vi kommer att läsa ansökningar löpande varför vi ber dig att ansöka tjänsten snarast – dock senast den 5 februari. Ansök tjänsten på: jagvillhajobbet@novire.se

Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. När du ansöker till oss godkänner du att vi behandlar dina personuppgifter enligt GDPR och vår integritetspolicy. Mer information finns att läsa på vår hemsida: https://novire.se/gdpr/

 

Välkommen med din ansökan!

 

Kommersiell fastighetsförvaltare

Vill du arbeta på ett företag där du får en mix av glada skratt, tuffa förhandlingar, mänskliga möten och vassa kollegor?

Kommersiell förvaltare

Vi söker proaktiva, strukturerade och ansvarstagande kommersiella förvaltare med ett stort personligt driv, engagemang och affärsmässighet. Du kommer att ingå i vårt förvaltningsteam i Stockholm där du antingen arbetar i vårt största kunduppdrag eller med flera av våra andra förvaltningsuppdrag som främst består av utländska investerare.

Som kommersiell förvaltare på Novi Real Estate har du ett helhetsansvar för din fastighetsportfölj. Det innebär bland annat att du ansvarar för driftnettot, ekonomisk rapportering, budget, prognos och affärsplaner. Du identifierar och initierar utveckling och förbättringar. Du har affärsmässigt ansvar och skapar goda relationer till hyresgäster, sköter hyresfrågor, avtal, omförhandlingar och uppsägningar etc. Som förvaltare leder du teamet kring fastigheterna i syfte att nå uppställda mål.

Kompetens och erfarenhet

Du bör ha högskoleutbildning inom lantmäteri, ekonomi eller teknik eller motsvarande alternativt yrkesutbildning i fastighetsförvaltning eller liknande. Du behöver ha flera års erfarenhet av kommersiell fastighetsförvaltning (kontor, butiker etc). Du har god förhandlingsvana och erfarenhet av självständiga hyresförhandlingar. Du bör ha kunskaper i och förståelse för investeringskalkyler och ekonomi samt goda kunskaper i hyresjuridik.

Som person behöver du vara noggrann, självständig och ansvarstagande. Du är ödmjuk och har hög integritet. Din roll innebär att du har många olika kontaktytor, både internt och externt, och det är därför viktigt att du har god social förmåga och lätt för att samarbeta. Du har ett affärsmässigt sinne och en hög servicekänsla och du bör även vara kommunikativ person med god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift i såväl svenska som engelska. För de uppdrag som är hos våra utländska investerare behövs att du är helt och hållet bekväm i engelska språket eftersom mycket av kundkommunikationen sker på engelska. Du har goda datakunskaper och är van vid att arbeta med digitala och mobila IT-verktyg.

Vi erbjuder

På Novi brinner vi för förvaltning och utveckling av både människor, bolag och fastigheter. Vi vill utveckla en bransch som behöver utvecklas, vilket kräver entreprenörskap, engagemang, affärsmässighet och nyfikenhet, något som både Novis ägare, ledning och medarbetare präglas av.

Hos oss på Novi kommer du vara en del av ett högpresterande team med ett nära och prestigelöst samarbete både internt och med våra kunder. Du kommer vara del av ett växande, nytänkande bolag där alla medarbetare gör skillnad. Novi karaktäriseras av ett stort engagemang och öppet klimat där alla får vara med och bidra och där idéer och kompetenser tas tillvara. Vi tar ansvar för våra kunder, affärer och varandra och har ett starkt affärsmässigt fokus, hög kvalitetsmedvetenhet och integritet. Vi ser värdet av att hela tiden lära nytt.

För mer information och ansökan

Samtliga tjänster är tillsvidare och är placerade vid vårt huvudkontor på Blasieholmen i Stockholm. Vill du veta mer om tjänsten – kontakta HR-ansvarig Suzanne Tingwall på 010-33 11 319 eller förvaltningsansvarig Kinga Kinnunen på 010-331 13 02. Ansökan skickar du genast till: jagvillhajobbet@novire.se

Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. När du ansöker till oss godkänner du att vi behandlar dina personuppgifter enligt GDPR och vår integritetspolicy. Mer information finns att läsa på vår hemsida: https://novire.se/gdpr/

 

Välkommen med din ansökan!

 

Junior/biträdande förvaltare

Vill du arbeta på ett företag där du får en mix av glada skratt, tuffa förhandlingar, mänskliga möten och vassa kollegor?

Junior/biträdande förvaltare

I rollen som junior förvaltare kommer du främst att stötta förvaltarna med bland annat administration, löpande kundfrågor, budget- och prognosarbete samt delta i vissa hyresförhandlingar. Du kommer arbeta med att följa upp serviceanmälningar, driva egna mindre ärenden samt vid behov även utgöra stöd till andra avdelningar i frågor kopplade till kommersiell förvaltning. Dina arbetsuppgifter blir till exempel att:

  • arbeta i vårt hyressystem (Property Management/Fastnet) och i andra system såsom Vitec, Qunova, Project Companion och Summera Support.
  • hantera hyresavtal, offerter, informationsutskick och uppdatera ritningar mm
  • bistå med och hantera inventering, viss uthyrning och omförhandling av t ex lager och garageplatser
  • delta i interna och externa möten
  • delta i och driva mindre kundrelaterade projekt
  • delta i budget- och prognosarbete samt uppföljning

 

Kvalifikationer och erfarenhet
För att trivas i rollen bör du ha erfarenhet av liknande roller och/eller ha en eftergymnasial utbildning, gärna högskoleutbildning med inriktning mot fastighetsekonomi/finans, samhällsbyggnad, lantmäteri eller liknande.

Du har goda datakunskaper och är van vid att arbeta med digitala och mobila IT-verktyg samt har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift såväl på svenska som engelska.

 

Personliga egenskaper
Som person behöver du vara noggrann, strukturerad och ansvarstagande med ett stort personligt driv och engagemang. Du är ödmjuk och har hög integritet. Din roll innebär att du har många olika kontaktytor, både internt och externt, och det är därför viktigt att du har god social förmåga och lätt för att samarbeta med olika typer av människor. Du har ett affärsmässigt sinne, hög servicekänsla och du bör vara en kommunikativ person.

Du kommer att ingå i vårt förvaltningsteam i Stockholm där du kommer att arbeta i uppdrag åt både svenska och utländska förvaltningskunder.

 

Vi erbjuder

Hos oss på Novi kommer du vara en del av ett högpresterande team med ett nära och prestigelöst samarbete både internt och med våra kunder. Du kommer vara del av ett växande, nytänkande bolag där alla medarbetare gör skillnad. Novi karaktäriseras av ett stort engagemang och öppet klimat där alla får vara med och bidra och där idéer och kompetenser tas tillvara. Vi tar ansvar för våra kunder, affärer och varandra och har ett starkt affärsmässigt fokus, hög kvalitetsmedvetenhet och integritet. Vi ser värdet av att hela tiden lära nytt.

 

För mer information och ansökan

Samtliga tjänster är tillsvidare och är placerade vid vårt huvudkontor på Blasieholmen i Stockholm. Vill du veta mer om tjänsten – kontakta HR-ansvarig Suzanne Tingwall på 010-33 11 319 eller förvaltningsansvarig Kinga Kinnunen på 010-331 13 02. Ansökan skickar du genast till: jagvillhajobbet@novire.se

 

Välkommen med din ansökan!

 

Avtalsadministratör

Novi söker en proffsig avtalsadministratör!

Avtalsadministratör

Om Novi Real Estate

Novi Real Estate erbjuder tjänster inom externförvaltning av fastigheter med huvudkontor på Blasieholmen i centrala Stockholm och regionkontor i centrala Göteborg. Vi är en ny aktör som med stabila och finansiellt starka ägare tillför kompetens och kunskap till branschen. Ambitionen är att utveckla Novi Real Estate till en långsiktig och konkurrenskraftig aktör på förvaltningsmarknaden. Våra ägare och partners har lång erfarenhet av att utveckla uppdrag, organisationer och bolag. Detta ger oss en stabil plattform att bygga vidare på.

Ansvarsområde och uppgifter

Som avtalsadministratör har du en central roll och du arbetar i gränslandet mellan förvaltning och ekonomi. Du har ett nära samarbete främst med våra kommersiella förvaltare och uthyrare men även med andra avdelningar. Du ansvarar för att skapa, registrera och administrera kommersiella hyresavtal samt säkerställer att hyresavtalen är utformade på ett korrekt sätt.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Skapa och registrera hyresavtal samt administration av dessa såsom scanning och arkivering
• Upprätta uppsägningsunderlag till hyresavtal samt bevaka ärenden i hyresnämnden
• Vara delaktig i rapportering av statistik och prognoser
•  Ombesörja och säkerställa korrekt hyresavisering till kunder
•  Kundkontakt via mail och telefon vid frågor om hyresavtal
•  Årlig avräkning av omsättningshyror, fastighetsskatt samt drifttillägg
•  Egenkontroller

Kvalifikationer och erfarenhet
För att trivas i rollen bör du ha erfarenhet av liknande roller där du hanterat avtalsfrågor. Det är meriterande om du har kunskaper inom hyresjuridik. Du behärskar MS Office paketet samt Property Management (Fastnet) obehindrat samt relaterade system såsom fastighets- och avtalssystem. Du talar och skriver svenska obehindrat och har inga problem med att använda engelska när det så behövs.

Personliga egenskaper
Du är en person med en professionell inställning och integritet. Du bör ha god social kompetens och samarbetsförmåga och du är kvalitetsorienterad, kundinriktad och affärsmässig. Du är initiativrik, resultatorienterad och har ett noggrant och förvaltande arbetssätt med god förmåga att prioritera och planera
ditt arbete. Du är jordnära och trygg i dig själv med stor ödmjukhet och du trivs i miljöer med omväxlande tempo och arbetsuppgifter.

För mer information och ansökan
Kontakta Suzanne Tingwall, HR-ansvarig, 010-33 11 319 eller via mail: jagvillhajobbet@novire.se

Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. När du ansöker till oss godkänner du att vi behandlar dina personuppgifter enligt GDPR och vår integritetspolicy. Mer information finns att läsa på vår hemsida: https://novire.se/gdpr/

 

Välkommen med din ansökan!

Här presenteras löpande de tjänster vi söker

På Novi har vi ett stort engagemang för fastigheter, förvaltning och affärer! Här presenterar vi löpande de tjänster som är aktuella just nu.

Du är alltid välkommen att spontant skicka ditt intresse till jagvillhajobbet@novire.se.

Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. När du ansöker till oss godkänner du att vi behandlar dina personuppgifter enligt GDPR och vår integritetspolicy. Mer information finns att läsa på vår hemsida: https://novire.se/gdpr/

Välkommen med din ansökan!

Har du allmänna frågor? Kontakta oss här.