Är du redo att göra skillnad?

Anta utmaningen och bli en del av vårt gäng som brinner för förändring och utveckling!

Vill du vara med och bygga ett nytt, unikt och modernt bolag inom fastighetsförvaltning?

På Novi har vi olika åldrar, bakgrunder, erfarenheter och personligheter. Vi kommer från olika företag och branscher och har olika lång erfarenhet från arbetslivet. Alla är vi olika men har en sak gemensamt – vi brinner för att göra våra kunder nöjda!

För att vi ska lyckas med detta har vi hela tiden ett stort engagemang i det vi gör och vi bryr oss om. Vi har ett starkt affärsmässigt fokus med sikte på att alla parter i en affär ska känna sig som vinnare. Vi är nyfikna och ser värdet av att hela tiden lära nytt.

Är du redo att göra skillnad? Har du tålamod att arbeta i ett företag med utpräglad entreprenörsanda i stark tillväxt? Är du engagerad, nyfiken och ödmjuk? Om så är fallet – skicka ett mail till jagvillhajobbet@novire.se och berätta om dig själv och varför du bör bli en av oss.

 

Nedan presenteras de tjänster vi söker just nu.

 

Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. När du ansöker till oss godkänner du att vi behandlar dina personuppgifter enligt GDPR och vår integritetspolicy. Mer information finns att läsa på vår hemsida: https://novire.se/gdpr/

Avtalsadministratör

Vi söker en proffsig avtalsadministratör till Stockholm

 

Ansvarsområde och uppgifter.

Som avtalsadministratör har du en central roll och du arbetar i gränslandet mellan förvaltning och ekonomi. Du har ett nära samarbete främst med våra bostadsförvaltare, kommersiella förvaltare och uthyrare men även med andra avdelningar. Du ansvarar för att skapa, registrera och administrera hyresavtal för både bostäder och lokaler samt säkerställer att hyresavtalen är utformade på ett korrekt sätt.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

  • Skapa och registrera hyresavtal samt administration av dessa såsom scanning och arkivering
  • Upprätta uppsägningsunderlag till hyresavtal samt bevaka ärenden i hyresnämnden
  • Vara delaktig i rapportering av avtalsstrukturer, statistik och prognoser
  • Ombesörja och säkerställa korrekt hyresavisering till kunder
  • Kundkontakt via mail och telefon vid frågor om hyresavtal
  • Årlig avräkning av omsättningshyror, fastighetsskatt samt drifttillägg
  • Vara bostadsförvaltaren behjälplig med att hantera uthyrningsärenden i samarbete med bostadsförmedlingen eller egen kö, ansökningar om bostadsbyten och om andrahandsuthyrning
  • I samarbete med bostadsförvaltaren bevaka och hantera otillåtna andrahandsuthyrningar.
  • Egenkontroller

Kvalifikationer och erfarenhet

För att trivas i rollen bör du ha eftergymnasial utbildning och erfarenhet av liknande roller där du hanterat avtalsfrågor. Det är meriterande om du har kunskaper inom hyresjuridik på både bostadsområdet och för lokaler. Du behärskar MS Office paketet samt Property Management (tidigare Fastnet) obehindrat samt relaterade system såsom fastighets- och avtalssystem. Utöver detta bör du ha erfarenhet av att utveckla och förbättra processer, metoder och kvalitetsarbete. Du talar och skriver svenska obehindrat och har inga problem
med att använda engelska när det så behövs.

Personliga egenskaper
Du är en person med en professionell inställning och integritet. Du bör ha god social kompetens och samarbetsförmåga och du är kvalitetsorienterad, kundinriktad och affärsmässig. Du är initiativrik, resultatorienterad och har ett noggrant och förvaltande arbetssätt med god förmåga att prioritera och planera
ditt arbete. Du är jordnära och trygg i dig själv med stor ödmjukhet och du trivs i miljöer med omväxlande tempo och arbetsuppgifter.

Vi erbjuder

På Novi brinner vi för förvaltning och utveckling av både människor, bolag och fastigheter. Vi vill utveckla en bransch som behöver utvecklas, vilket kräver entreprenörskap, engagemang, affärsmässighet och nyfikenhet, något som både Novis ägare, ledning och medarbetare präglas av.

Hos oss på Novi kommer du vara en del av ett högpresterande team med ett nära och prestigelöst samarbete både internt och med våra kunder. Du kommer vara del av ett växande, nytänkande bolag där alla medarbetare gör skillnad. Novi karaktäriseras av ett stort engagemang och öppet klimat där alla får vara med och bidra och där idéer och kompetenser tas tillvara. Vi tar ansvar för våra kunder, affärer och varandra och har ett starkt affärsmässigt fokus, hög kvalitetsmedvetenhet och integritet. Vi ser värdet av att hela tiden lära nytt.

För mer information och ansökan

Ansökan skickar du snarast möjligt till jagvillhajobbet@novire.se vid frågor kontakta Suzanne Tingwall, HRansvarig, 010-33 11 319 eller via mail ovan.

 

Välkommen med din ansökan!

 

Bostadsförvaltare

Till Stockholmskontoret söker vi en proffsig och jordnära bostadsförvaltare till våra nya kunduppdrag 

 

Ansvarsområde och uppgifter

Som bostadsförvaltare har du ett övergripande ansvar för fastigheterna och bostäderna i aktuell/-a fastighetsportföljer vad gäller driftnetto, underhållsplaner, daglig drift mm. Tjänsten är därför såväl operativ som strategisk.  Du ingår i team tillsammans med tekniska förvaltare, ekonomer och kundansvariga. Du har även ett nära samarbete med bovärd och övriga förvaltare och avtalsadministratörer i Novi.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

  • Månatlig rapportering av statistik och prognoser
  • Upprätta budget, prognoser, affärsplaner samt upprätta investeringskalkyler
  • Kontakt med hyresgäster, myndigheter, entreprenörer
  • Hålla i lägenhetsvisningar och uthyrning av vakanta objekt i samarbete med bostadsförmedlingen eller genom intern kö samt besiktning av lägenheter
  • ROT-besiktningar samt beställare av ROT-projekt
  • Tillsammans med det tekniska teamet för fastigheten samordna underhåll, serviceanmälan mm
  • Vårda och utveckla externa relationer med hyresvärdar, hyresgäster och andra intressenter som vi samverkar med
  • Nära samverka och samarbeta med Novis team kring fastigheterna och fastighetportföljen.
  • Hålla i driftsmöten samt delta i förvaltarmöten samt kundmöten
  • Bygga goda relationer och samverka med uppdragsgivare
  • Inslag av kommersiella lokaler kan förekomma i portföljen

Kvalifikationer och erfarenhet

För att trivas i rollen bör du ha eftergymnasial utbildning, gärna inom ekonomi alternativt utbildning inom och/eller direkt erfarenhet av bostadsförvaltning. Utöver detta bör du ha erfarenhet av förhandling och ekonomistyrning, hyressättning, arbete med samordning av underhåll av fastigheter eller renoveringar, projektledning och samordning samt erfarenhet av att utveckla och förbättra processer, metoder och kvalitetsarbete.

Du behärskar MS Office paketet samt meriterande om du behärskar Property Management (Fastnet) och/eller relaterade fastighets- och avtalssystem. Du talar och skriver svenska obehindrat och har inga problem med att använda engelska när det så behövs.

Personliga egenskaper

Du är en person med en professionell inställning och integritet. Du bör ha god social kompetens och samarbetsförmåga och du är kvalitetsorienterad, kundinriktad och affärsmässig. Du är initiativrik, resultatorienterad och har ett noggrant och förvaltande arbetssätt med god förmåga att prioritera och planera ditt arbete. Du är jordnära och trygg i dig själv med stor ödmjukhet och du trivs i miljöer med omväxlande tempo och arbetsuppgifter.

Vi erbjuder

På Novi brinner vi för förvaltning och utveckling av både människor, bolag och fastigheter. Vi vill utveckla en bransch som behöver utvecklas, vilket kräver entreprenörskap, engagemang, affärsmässighet och nyfikenhet, något som både Novis ägare, ledning och medarbetare präglas av.

Hos oss på Novi kommer du vara en del av ett högpresterande team med ett nära och prestigelöst samarbete både internt och med våra kunder. Du kommer vara del av ett växande, nytänkande bolag där alla medarbetare gör skillnad. Novi karaktäriseras av ett stort engagemang och öppet klimat där alla får vara med och bidra och där idéer och kompetenser tas tillvara. Vi tar ansvar för våra kunder, affärer och varandra och har ett starkt affärsmässigt fokus, hög kvalitetsmedvetenhet och integritet. Vi ser värdet av att hela tiden lära nytt.

För mer information och ansökan

Ansökan skickar du snarast möjligt till jagvillhajobbet@novire.se vid frågor kontakta Suzanne Tingwall, HR-ansvarig, 010-33 11 319 eller via mail ovan.

 

Välkommen med din ansökan!

 

Kommersiell förvaltare

Kommersiell förvaltare till Stockholm

Vill du arbeta i ett företag där du får en mix av glada skratt, tuffa förhandlingar, mänskliga möten och vassa kollegor?

Kommersiell förvaltare

Vi söker en proaktiv, strukturerad och ansvarstagande kommersiell förvaltare med ett stort personligt driv, engagemang och affärsmässighet. Du kommer att ingå i vårt förvaltningsteam i Stockholm där du antingen arbetar i ett stort kunduppdrag eller med flera av våra andra förvaltningsuppdrag.

Som kommersiell förvaltare på Novi Real Estate har du ett helhetsansvar för din fastighetsportfölj. Det innebär bland annat att du ansvarar för driftnettot, ekonomisk rapportering, budget, prognos och affärsplaner. Du identifierar och initierar utveckling och förbättringar. Du har affärsmässigt ansvar och skapar goda relationer till hyresgäster, sköter hyresfrågor, avtal, omförhandlingar och uppsägningar etc. Som förvaltare leder du teamet kring fastigheterna i syfte att nå uppställda mål.

Kompetens och erfarenhet

Du bör ha högskoleutbildning inom lantmäteri, ekonomi, teknik eller motsvarande och flera års erfarenhet av kommersiell fastighetsförvaltning (kontor, butiker etc). Du har god förhandlingsvana och erfarenhet av självständiga hyresförhandlingar. Du bör ha kunskaper i och förståelse för investeringskalkyler och ekonomi samt goda kunskaper i hyresjuridik.

Som person behöver du vara noggrann, självständig och ansvarstagande. Du är ödmjuk och har hög integritet. Din roll innebär att du har många olika kontaktytor, både internt och externt, och det är därför viktigt att du har god social förmåga och lätt för att samarbeta. Du har ett affärsmässigt sinne och en hög servicekänsla och du bör även vara en kommunikativ person med god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på såväl svenska som engelska. Du har goda datakunskaper och är van vid att arbeta med digitala och mobila IT-verktyg.

Vi erbjuder

På Novi brinner vi för förvaltning och utveckling av både människor, bolag och fastigheter. Vi vill utveckla en bransch som behöver utvecklas, vilket kräver entreprenörskap, engagemang, affärsmässighet och nyfikenhet, något som både Novis ägare, ledning och medarbetare präglas av.

Hos oss på Novi kommer du vara en del av ett högpresterande team med ett nära och prestigelöst samarbete både internt och med våra kunder. Du kommer vara del av ett växande, nytänkande bolag där alla medarbetare gör skillnad. Novi karaktäriseras av ett stort engagemang och öppet klimat där alla får vara med och bidra och där idéer och kompetenser tas tillvara. Vi tar ansvar för våra kunder, affärer och varandra och har ett starkt affärsmässigt fokus, hög kvalitetsmedvetenhet och integritet. Vi ser värdet av att hela tiden lära nytt.

För mer information och ansökan

Tjänsten är en tillsvidareanställning och är placerad på vårt huvudkontor på Blasieholmen i Stockholm. Vill du veta mer om tjänsten – kontakta HR-ansvarig Suzanne Tingwall på 010-33 11 319 eller förvaltningschef Kinga Kinnunen på 010-331 13 02. Ansökan skickar du genast till: jagvillhajobbet@novire.se

 

Välkommen med din ansökan!

 

Kundansvarig bostadsförvaltare

Vi söker en kundansvarig bostadsförvaltare till Stockholm

Vi söker dig med ett brinnande intresse för att skapa och utveckla goda relationer och affärer med människan i centrum

Om rollen

Brinner du för bostadsförvaltning, att hålla högsta kvalitet i leveransen samt att jobba proaktivt och nära dina kunder? Är du dessutom affärsmässig och har ett starkt eget driv är du som klippt och skuren för rollen hos oss på Novi.

I rollen som Kundansvarig driver och utvecklar du pågående kunduppdrag och skapar goda samarbeten. Du ansvarar för ett eller flera av våra förvaltningsuppdrag för både svenska och utländska fastighetsägare/investerare. Du arbetar metodiskt och proaktivt för att nå samt överträffa kundens krav och önskemål om utveckling och optimering av fastigheternas driftnetto. Du har förmåga att skapa engagemang både internt och externt och att vara en kvalificerad rådgivare åt våra kunder, så att de kan fatta rätt beslut för sin affär.

Som Förvaltare har du även ett helhetsansvar för fastigheterna i dina uppdrag. Du ansvarar för driftnettot, ekonomisk rapportering, budget, prognos och affärsplaner samt för att identifiera och initiera utveckling och förbättringar. Du har det affärsmässiga ansvaret och relationen till hyresgästerna och du sköter hyresfrågor, avtal, omförhandlingar, uthyrningar och uppsägningar i samarbete med ett team kopplat till dina uppdrag.

Som Kundansvarig förvaltare har du en nära samverkan med övriga avdelningar och leder teamet i respektive uppdrag och kring fastigheterna i syfte att nå uppställda mål. Du kommer att ingå i vårt förvaltningsteam i Stockholm och rapporterar till Förvaltningschefen i Novi. Tjänsten är en tillsvidareanställning och placerad i centrala Stockholm.

 Erfarenhet och kompetens

Du har gedigen erfarenhet av bostads- och affärsdriven fastighetsförvaltning. Erfarenhet av budget- och prognosarbete för fastighetsportföljer samt kunskaper om investeringsbeslut. Du har utmärkta kunskaper i fastighets- och hyresrätt primärt avseende bostäder samt mycket god erfarenhet av hyressättning på hyresbostäder och god förhandlingsvana. Erfarenhet av arbetsledning av team samt kompetens inom det kommersiella segmentet är meriterande. Erfarenhet av att utveckla och förbättra processer, metoder och kvalitetsarbete är önskvärt. Du är civilekonom eller civilingenjör från samhällsbyggnad/lantmäteri eller har annan likvärdig utbildning. Du behärskar engelska obehindrat i tal och skrift och är bekväm med att helt och hållet kommunicera på engelska. Du har goda datakunskaper och är van vid att arbeta med digitala och mobila IT-verktyg.

 Personliga egenskaper

För att trivas och lyckas i rollen behöver du ha/vara:

  • Affärsmässigt sinne och en hög servicekänsla
  • Förmåga att generera resultat samt bygga långsiktiga, relationer
  • Stark egen drivkraft och stort engagemang
  • Strukturerad och organiserad
  • Noggrann, självständig och ansvarstagande
  • Förmåga att informera och kommunicera på ett tydligt sätt till olika målgrupper
  • God social förmåga och en tydlig lagspelare som hanterar många olika situationer och personer
  • Ödmjuk och hög integritet
  • Entreprenöriell förmåga

 Vi erbjuder

På Novi brinner vi för förvaltning och utveckling av både människor, bolag och fastigheter. Vi vill utveckla en bransch som behöver utvecklas, vilket kräver entreprenörskap, engagemang, affärsmässighet och nyfikenhet, något som både Novis ägare, ledning och medarbetare präglas av.

Hos oss på Novi kommer du vara en del av ett högpresterande team med ett nära och prestigelöst samarbete både internt och med våra kunder. Du kommer vara del av ett växande, nytänkande bolag där alla medarbetare gör skillnad. Novi karaktäriseras av ett stort engagemang och öppet klimat där alla får vara med och bidra och där idéer och kompetenser tas tillvara. Vi tar ansvar för våra kunder, affärer och varandra och har ett starkt affärsmässigt fokus, hög kvalitetsmedvetenhet och integritet. Vi ser värdet av att hela tiden lära nytt.

Novi har huvudkontor på Blasieholmen i centrala Stockholm och regionkontor i centrala Göteborg. Läs mer på www.novire.se

För mer information och ansökan

För mer information om tjänsten kontakta Suzanne Tingwall på tel: 010-33 11 319. Vi kommer att läsa ansökningar löpande varför vi ber dig att ansöka tjänsten snarast. Ansök tjänsten på: jagvillhajobbet@novire.se

Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. När du ansöker till oss godkänner du att vi behandlar dina personuppgifter enligt GDPR och vår integritetspolicy. Mer information finns att läsa på vår hemsida: https://novire.se/gdpr/

 

Välkommen med din ansökan!

Kundansvarig förvaltare

Kundansvarig förvaltare till Stockholm

Vi söker dig med ett brinnande intresse för att skapa och utveckla goda relationer och affärer!

Om rollen

Brinner du för förvaltning, att hålla högsta kvalitet i leveransen samt att jobba proaktivt och nära dina kunder? Är du dessutom affärsmässig och har ett starkt eget driv är du som klippt och skuren för rollen hos oss på Novi.  I rollen som Kundansvarig driver och utvecklar du pågående kunduppdrag och skapar goda samarbeten. Du ansvarar för ett eller flera av våra förvaltningsuppdrag för svenska och/eller utländska fastighetsägare/investerare. Du arbetar metodiskt och proaktivt för att nå samt överträffa kundens krav och önskemål om utveckling och optimering av fastigheternas driftnetto. Du har förmåga att skapa engagemang både internt och externt och att vara en kvalificerad rådgivare åt våra kunder, så att de kan fatta rätt beslut för sin affär.

Som förvaltare har du även ett helhetsansvar för fastigheterna i dina uppdrag. Du ansvarar för driftnettot, ekonomisk rapportering, budget, prognos och affärsplaner samt för att identifiera och initiera utveckling och förbättringar. Du har det affärsmässiga ansvaret och relationen till hyresgästerna och du sköter hyresfrågor, avtal, omförhandlingar, uthyrningar och uppsägningar.

Som Kundansvarig förvaltare har du en nära samverkan med övriga avdelningar och leder teamet i respektive uppdrag och kring fastigheterna i syfte att nå uppställda mål. Du kommer att ingå i vårt förvaltningsteam i Stockholm och rapporterar till Förvaltningschefen i Novi. Tjänsten är en tillsvidareanställning och placerad i centrala Stockholm.

Kompetens och erfarenhet

Du har minst 5 års erfarenhet av kommersiell och affärsdriven fastighetsförvaltning eller delvis från likvärdiga roller. Erfarenhet av budget- och prognosarbete för fastighetsportföljer samt kunskap om investeringsbeslut. Du har utmärkta kunskaper i fastighets- och hyresrätt samt mycket god förhandlingsvana. Erfarenhet av arbetsledning av team samt kompetens inom butiks- och bostadssegmenten är meriterande. Du är civilekonom eller civilingenjör från samhällsbyggnad/lantmäteri eller har annan likvärdig utbildning. Du behärskar engelska obehindrat i tal och skrift.

Personliga egenskaper

För att trivas och lyckas i rollen behöver du ha/vara:

  • Affärsmässigt sinne och en hög servicekänsla
  • Förmåga att generera resultat samt bygga långsiktiga, relationer
  • Stark egen drivkraft och stort engagemang
  • Strukturerad och organiserad
  • Noggrann, självständig och ansvarstagande
  • Förmåga att informera och kommunicera på ett tydligt sätt till olika målgrupper internt och externt
  • God social förmåga och en tydlig lagspelare som hanterar många olika situationer och personer
  • Ödmjuk och hög integritet
  • Entreprenöriell förmåga
  • Goda datakunskaper och är van vid att arbeta med digitala och mobila IT-verktyg
  • Bekväm med att helt och hållet kommunicera på engelska i både tal och skrift

Vi erbjuder

På Novi brinner vi för förvaltning och utveckling av både människor, bolag och fastigheter. Vi vill utveckla en bransch som behöver utvecklas, vilket kräver entreprenörskap, engagemang, affärsmässighet och nyfikenhet, något som både Novis ägare, ledning och medarbetare präglas av.

Hos oss på Novi kommer du vara en del av ett högpresterande team med ett nära och prestigelöst samarbete både internt och med våra kunder. Du kommer vara del av ett växande, nytänkande bolag där alla medarbetare gör skillnad. Novi karaktäriseras av ett stort engagemang och öppet klimat där alla får vara med och bidra och där idéer och kompetenser tas tillvara. Vi tar ansvar för våra kunder, affärer och varandra och har ett starkt affärsmässigt fokus, hög kvalitetsmedvetenhet och integritet. Vi ser värdet av att hela tiden lära nytt.

Novi har huvudkontor på Blasieholmen i centrala Stockholm och regionkontor i centrala Göteborg. Läs mer på www.novire.se

 

För mer information och ansökan

För mer information om tjänsten kontakta Suzanne Tingwall på tel: 010-33 11 319.

Vi kommer att läsa ansökningar löpande varför vi ber dig att ansöka tjänsten snarast. Ansök tjänsten på: jagvillhajobbet@novire.se

 

Välkommen med din ansökan!

 

Redovisningschef

Vi söker en erfaren och engagerad redovisningschef till Stockholm

Vi söker dig som är en naturlig ledare och som kan och vill jobba från ax till limpa med såväl operativa som strategiska frågor i en värdestyrd, dynamisk och entreprenörsdriven miljö.

Som redovisningschef har du ett övergripande ansvar för redovisningsfrågorna, rapporter och processer i dina egna och redovisningsteamets kunduppdrag. Du leder, entusiasmerar och utvecklar teamet mot uppsatta mål.

Ansvarsområde och uppgifter

Som redovisningschef rapporterar du till vår CFO och du har personalansvar för medarbetare i redovisningsteamet. Du agerar operativt i gränssnittet mellan ekonomi och förvaltning och ansvarar för och arbetar huvudsakligen med följande områden:

  • Löpande redovisning, bokslut och rapportering till dina kunder och Novis interna redovisning
  • Personalledning och personalutveckling för ca 8-10 medarbetare
  • Uppbyggnad av och utveckling av flöden och processer enligt gällande regelverk
  • Moms- och skattefrågor
  • Likviditetsplanering
  • Årsredovisning och koordinering av revisionsprocesser
  • Inkomstdeklaration, administration, projektredovisning
  • Bistå förvaltnings- och projektavdelningen i ekonomiska frågeställningar
  • Medverka vid förvärv samt avyttringar av bolag/fastigheter
  • Arbete i ekonomi- och fastighetssystem
  • Medverkan i relaterade projekt

Kompetens och erfarenhet

Vi söker dig som är civilekonom eller liknande med minst 5 års relevant erfarenhet. Självklart har du gedigna kunskaper inom redovisning, skattefrågor, moms samt bokslutsarbete och det är önskvärt att du har erfarenhet från koncernredovisning och företagsförvärv. Du har dokumenterad tidigare erfarenhet av personalledning där du lett ditt team till framgång. En bakgrund från fastighetsbranschen och/eller revision/redovisningsbyrå ses som mycket meriterande.  Du är van att arbeta i en verksamhetsnära roll med många kontaktytor i organisationen. Du har avancerade kunskaper i Excel och mycket goda kunskaper i affärs- och ekonomisystem. Goda kunskaper i Agresso är ett starkt önskemål.

Personliga egenskaper

För att lyckas i rollen har du en naturlig förmåga att leda och utveckla dina medarbetare och en fallenhet för att skapa ett produktivt och framgångsrikt team. Du är en social och vältalig person som är duktig på att kommunicera såväl internt som externt.

Eftersom rollen som redovisningschef innehåller ett brett spektrum av arbetsuppgifter söker vi dig som är strukturerad och handlingskraftig med god förmåga att skapa helhetssyn. Du har en prestigelös inställning och kan hantera uppgifter i stort och smått. Arbetsbelastningen kan variera över tid beroende på kunduppdragen och därför är det viktigt att du är flexibel och har förmågan att prioritera. Du har förmågan att se nya möjligheter, en nyfiken inställning och viljan att förbättra rutiner och processer. Du behöver också vara en noggrann, strukturerad och resultatorienterad person som alltid strävar efter att effektivisera ditt arbete och leverera med hög kvalité. Du får energi av att arbeta i ett entreprenöriellt klimat och trivs med högt tempo i en föränderlig miljö. Du är jordnära, social och gillar att samarbeta med andra såväl som att jobba enskilt.

Vi erbjuder

På Novi brinner vi för förvaltning och utveckling av både människor, bolag och fastigheter. Vi vill utveckla en bransch som behöver utvecklas, vilket kräver entreprenörskap, engagemang, affärsmässighet och nyfikenhet, något som både Novis ägare, ledning och medarbetare präglas av.

Hos oss på Novi kommer du vara en del av ett högpresterande team med ett nära och prestigelöst samarbete både internt och med våra kunder. Du kommer vara del av ett växande, nytänkande bolag där alla medarbetare gör skillnad. Novi karaktäriseras av ett stort engagemang och öppet klimat där alla får vara med och bidra och där idéer och kompetenser tas tillvara. Vi tar ansvar för våra kunder, affärer och varandra och har ett starkt affärsmässigt fokus, hög kvalitetsmedvetenhet och integritet. Vi ser värdet av att hela tiden lära nytt.

Novi har huvudkontor på Blasieholmen i centrala Stockholm och regionkontor i centrala Göteborg. Läs mer på www.novire.se

För mer information och ansökan

För mer information om tjänsten kontakta Suzanne Tingwall på tel: 010-33 11 319. Vi kommer att läsa ansökningar löpande varför vi ber dig att ansöka tjänsten snarast. Ansök tjänsten på: jagvillhajobbet@novire.se

 

Välkommen med din ansökan!

 

Teknisk förvaltare

Vi söker en teknisk förvaltare till Stockholm som brinner för teknik, människor och fastigheter

Arbetsuppgifter

Vi söker en teknisk förvaltare till våra kunduppdrag som har ett brinnande intresse för teknisk förvaltning, har goda kunskaper inom fastighetsdrift och har arbetat i en liknande roll under ett antal år med underhållsprojekt, energifrågor, upphandlingar mm.
Du kommer att stötta den kommersiella förvaltaren i teknikfrågor och bistår även denne i arbetet med att upprätta budget, prognos och affärsplaner avseende teknik.
I din roll ingår även ansvar för teknisk upphandling, planering och genomförande av tekniskt underhåll.
Du kommer även att initiera, leda och upphandla tekniska utredningar och teknikprojekt i fastigheterna. Ett annat ansvarsområde är att löpande se till att gällande myndighetskrav efterlevs.
Du har daglig kontakt med hyresgästerna och du har ansvar för styrning och kontroll av underentreprenörer

Kompetens och erfarenhet

Du har flera års erfarenhet av att arbeta med fastighetsdrift, förvaltning, underhållsprojekt, energifrågor, upphandlingar samt kvalificerade förhandlingar. Du bör ha god förhandlingsvana och en bakgrund som högskoleingenjör eller KY-utbildning. Erfarenhet av samspelet beställare/leverantör är önskvärd

Personliga egenskaper

Som person är du självgående, engagerad och har ett personligt driv. Du är en god administratör som är strukturerad och har lätt för att planera och organisera ditt arbete. Din roll innebär att du har många olika kontaktytor, både internt och externt, och det är därför viktigt att du har god social förmåga och lätt för att samarbeta. Du har ett affärsmässigt sinne och en hög servicekänsla och du bör även god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift och goda datakunskaper. Tjänsten är en tillsvidareanställning och placerad på vårt huvudkontor på Blasieholmen i centrala Stockholm.

Vi erbjuder

På Novi brinner vi för förvaltning och utveckling av både människor, bolag och fastigheter. Vi vill utveckla en bransch som behöver utvecklas, vilket kräver entreprenörskap, engagemang, affärsmässighet och nyfikenhet, något som både Novis ägare, ledning och medarbetare präglas av.

Hos oss på Novi kommer du vara en del av ett högpresterande team med ett nära och prestigelöst samarbete både internt och med våra kunder. Du kommer vara del av ett växande, nytänkande bolag där alla medarbetare gör skillnad. Novi karaktäriseras av ett stort engagemang och öppet klimat där alla får vara med och bidra och där idéer och kompetenser tas tillvara. Vi tar ansvar för våra kunder, affärer och varandra och har ett starkt affärsmässigt fokus, hög kvalitetsmedvetenhet och integritet. Vi ser värdet av att hela tiden lära nytt.

Novi har huvudkontor på Blasieholmen i centrala Stockholm och regionkontor i centrala Göteborg. Läs mer på www.novire.se

För mer information och ansökan

I denna rekrytering samarbetar Novi Real Estate med Isaksson Rekrytering & Bemanning AB.
Välkommen med din ansökan redan idag då vi löpande arbetar med urval och intervjuer.
Ansök här: https://isakssonrekrytering.recman.no/job.php?job_id=226443

 

Har Du frågor om tjänsten är Du välkommen att kontakta ansvariga rekryterare Ira Isaksson 0704-85 75 59 eller via e-post ira@isakssonrekrytering.se.

 

Välkommen med din ansökan!

 

Serviceanmälan