Är du redo att göra skillnad?

Anta utmaningen och bli en del av vårt gäng som brinner för förändring och utveckling!

Vill du vara med och bygga ett nytt, unikt och modernt bolag inom fastighetsförvaltning?

På Novi har vi olika åldrar, bakgrunder, erfarenheter och personligheter. Vi kommer från olika företag och branscher och har olika lång erfarenhet från arbetslivet. Alla är vi olika men har en sak gemensamt – vi brinner för att göra våra kunder nöjda!

För att vi ska lyckas med detta har vi hela tiden ett stort engagemang i det vi gör och vi bryr oss om. Vi har ett starkt affärsmässigt fokus med sikte på att alla parter i en affär ska känna sig som vinnare och sist men inte minst så är vi nyfikna och ser värdet av att hela tiden lära nytt.

Är du redo att göra skillnad? Har du tålamod att arbeta i ett företag med utpräglad entreprenörsanda i stark tillväxt? Är du en engagerad, nyfiken och ödmjuk? Om så är fallet – skicka ett mail till jagvillhajobbet@novire.se och berätta om dig själv och varför du bör bli en av oss.

Kommersiell fastighetsförvaltare

Vill du arbeta på ett företag där du får en mix av glada skratt, tuffa förhandlingar, mänskliga möten och vassa kollegor?

Kommersiell förvaltare

Vi söker en proaktiv, strukturerad och ansvarstagande kommersiell förvaltare med ett stort personligt driv, engagemang och affärsmässighet. Du kommer att ingå i vårt förvaltningsteam i Stockholm där du initialt kommer att arbeta i vårt största kunduppdrag och på sikt kommer du att arbeta med flera av våra andra förvaltningsuppdrag.

Som kommersiell förvaltare på Novi Real Estate har du ett helhetsansvar för din fastighetsportfölj. Det innebär bland annat att du ansvarar för driftnettot, ekonomisk rapportering, budget, prognos och affärsplaner. Du identifierar och initierar utveckling och förbättringar. Du har affärsmässigt ansvar och skapar goda relationer till hyresgäster, sköter hyresfrågor, avtal, omförhandlingar och uppsägningar etc. Som förvaltare leder du teamet kring fastigheterna i syfte att nå uppställda mål.

Kompetens och erfarenhet

Du bör ha högskoleutbildning inom lantmäteri, ekonomi eller teknik eller motsvarande och flera års erfarenhet av kommersiell fastighetsförvaltning (kontor, butiker etc). Du har god förhandlingsvana och erfarenhet av självständiga hyresförhandlingar. Du bör ha kunskaper i och förståelse för investeringskalkyler och ekonomi samt goda kunskaper i hyresjuridik.

Som person behöver du vara noggrann, självständig och ansvarstagande. Du är ödmjuk och har hög integritet. Din roll innebär att du har många olika kontaktytor, både internt och externt, och det är därför viktigt att du har god social förmåga och lätt för att samarbeta. Du har ett affärsmässigt sinne och en hög servicekänsla och du bör även vara kommunikativ person med god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift i såväl svenska som engelska. Du har goda datakunskaper och är van vid att arbeta med digitala och mobila IT-verktyg.

Vi erbjuder

På Novi brinner vi för förvaltning och utveckling av både människor, bolag och fastigheter. Vi vill utveckla en bransch som behöver utvecklas, vilket kräver entreprenörskap, engagemang, affärsmässighet och nyfikenhet, något som både Novis ägare, ledning och medarbetare präglas av.

Hos oss på Novi kommer du vara en del av ett högpresterande team med ett nära och prestigelöst samarbete både internt och med våra kunder. Du kommer vara del av ett växande, nytänkande bolag där alla medarbetare gör skillnad. Novi karaktäriseras av ett stort engagemang och öppet klimat där alla får vara med och bidra och där idéer och kompetenser tas tillvara. Vi tar ansvar för våra kunder, affärer och varandra och har ett starkt affärsmässigt fokus, hög kvalitetsmedvetenhet och integritet. Vi ser värdet av att hela tiden lära nytt.

För mer information och ansökan

Samtliga tjänster är tillsvidare och är placerade vid vårt huvudkontor på Blasieholmen i Stockholm. Vill du veta mer om tjänsten – kontakta HR-ansvarig Suzanne Tingwall på 010-33 11 319 eller förvaltningsansvarig Kinga Kinnunen på 010-331 13 02. Ansökan skickar du genast till: jagvillhajobbet@novire.se

 

Välkommen med din ansökan!

 

Projektledare

Gillar du att ta stort ansvar – från ax till limpa? Vi söker en vass projektledare till våra byggprojekt!

Projektledare

Till vårt teknik- och projektteam söker vi en projektledare som gillar att ta stort ansvar och att leda byggprojekt i kommersiella fastigheter från ax till limpa!

Som projektledare kommer dina huvudsakliga uppgifter att vara:

  • Leda byggprojekt från start till slutbesiktning (investerings-, underhålls- och ROT-projekt samt lokalanpassningar)
  • Agera byggherreombud för fastighetsägaren
  • Ansvara för att ta fram beslutsunderlag för investerings- och ombyggnadsprojekt
  • Projektstyrning mot mål avseende ekonomi, tid och kvalitet
  • Upphandling av konsulter och entreprenörer
  • Byggsamordning och koordinering av samarbetspartners
  • Dokumentation, administration och fakturahantering kring projekten
  • Rådgivare till förvaltnings- och uthyrningsavdelningen i byggtekniska frågor
  • Hålla dig uppdaterad inom lagar och bestämmelser för bygg- och fastighetsbranschen

Kompetens och erfarenhet

Du bör ha civil/högskoleingenjörsexamen eller annan likvärdig högskoleutbildning och minst fem års erfarenhet av att arbeta som projektledare i liknande projekt. I din roll kommer du att ansvara för relationen med flera olika aktörer och god samarbetsförmåga är därför avgörande. Vi lägger stor vikt vid att du har god förståelse för samspelet med hyresgäster i olika typer av projekt och har god kommunikativ förmåga. Du behöver också ha goda kunskaper om byggprocessen och nyckelaktiviteterna i de olika skedena samt god kännedom om entreprenadjuridik.

Som person har du god social kompetens med en kund- och serviceinriktad inställning och ett stort engagemang och driv. Du behöver vara strukturerad och kunna planera och organisera ditt arbete och du är en god administratör Din roll innebär att du har många olika kontaktytor, både internt och externt, och det är därför viktigt att du har lätt för att samarbeta och ett affärsmässigt sinne. Du bör även god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift i såväl svenska som engelska och du bör ha goda datakunskaper. Du är van vid att arbeta med digitala och mobila IT-verktyg.

Erfarenhet av beställarrollen och BAS-P är meriterande.

Vi erbjuder

På Novi brinner vi för förvaltning och utveckling av både människor, bolag och fastigheter. Vi vill utveckla en bransch som behöver utvecklas, vilket kräver entreprenörskap, engagemang, affärsmässighet och nyfikenhet, något som både Novis ägare, ledning och medarbetare präglas av.

Hos oss på Novi kommer du vara en del av ett högpresterande team med ett nära och prestigelöst samarbete både internt och med våra kunder. Du kommer vara del av ett växande, nytänkande bolag där alla medarbetare gör skillnad. Novi karaktäriseras av ett stort engagemang och öppet klimat där alla får vara med och bidra och där idéer och kompetenser tas tillvara. Vi tar ansvar för våra kunder, affärer och varandra och har ett starkt affärsmässigt fokus, hög kvalitetsmedvetenhet och integritet. Vi ser värdet av att hela tiden lära nytt.

För mer information och ansökan

Tjänsten är en tillsvidareanställning och är placerade vid vårt huvudkontor på Blasieholmen i Stockholm. Vill du veta mer om tjänsten – kontakta HR-ansvarig Suzanne Tingwall på 010-33 11 319 eller Ansvarig Teknik & Projekt Henrik Forsberg på 010-331 13 11. Ansökan skickar du genast till: jagvillhajobbet@novire.se

 

Välkommen med din ansökan!

Här presenteras löpande de tjänster vi söker

På Novi har vi ett stort engagemang för fastigheter, förvaltning och affärer! Här presenterar vi löpande de tjänster som är aktuella just nu.

Du är alltid välkommen att spontant skicka ditt intresse till jagvillhajobbet@novire.se.

Välkommen med din ansökan!

Har du allmänna frågor? Kontakta oss här.